Fogas kérdések: Fájdalommentes gyökérkezelés fájdalommentes fogászati érzéstelenítésben

A gyökérkezelés szó hallatán a legtöbb páciens elrémül. Ezzel a fogászati eljárással kapcsolatban olyan mély hiedelmek és félelmek vannak belénk táplálva, melyet nagyon nehéz egy fogorvosnak megváltoztatnia. Mi igyekszünk mégis kísérletet tenni erre, és tudjuk a fogászati pácienseink véleményei alapján, hogy ez sikerül! A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben nem csak a gyökérkezelés nem fáj, de a fogászati érzéstelenítő beadását sem érzi!

fájdalommentes gyökérkezelés fájdalommentes fogászati érzéstelenítésben

Hogyan tudjuk elérni, hogy a gyökérkezelés nem okoz fájdalmat?

Súlyos esetben, ha a páciens erős fogfájdalommal érkezik, megfelelő helyi fogászati érzéstelenítéssel még a gyökérkezelés előtt csökkenthető a fogfájdalom, így a gyökérkezelés már fájdalommentesen elvégezhető.

Gyökérkezelés alkalmával Ultracain – DS – Forte nevű fogászati érzéstelenítő szert alkalmazunk, mely a hagyományos fogászati érzéstelenítő, a lidocain hatáserősségénél sokkal erősebb érzéstelenséget biztosít. Ön semmit sem érez a gyökérkezelés során!!

A gyökércsatorna feltárása után a fog gyökércsatornáját fertőtlenítjük, és a fogat 1 vagy 2 alkalom során gyökértöméssel látjuk el. Nem kell Önnek hónapokig gyökérkezelésre járnia, mert mi a fogat 1-2 alkalommal gyökérkezeljük! És fájdalommentesen!

A gyökérkezelésről hallhat és olvashat a www.fehergyongy.hu/videok, a www.altatasos-fogaszat.hu/videok, a www.fehergyongy.hu/rolunk_irtak és a www.altatasos-fogaszat.hu/rolunk_irtak oldalakon.

Ha gyökérkezelni kell a fogát, akkor a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben fájdalommentesen végezzük el a gyökérkezelését.

Visszalépés a fogas kérdésekhez