Fogas kérdések: Mivel érzéstelenít a fogorvos?

A páciensek általában nem tudják, hogy többféle fogászati érzéstelenítőszer létezik. A különböző fogászati rendelőkben a fogorvosok nem ugyanazokat az érzéstelenítő oldatokat használják a fájdalommentesség elérésére.

mivel érzéstelenít a fogorvos

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben alkalmazott fogászati érzéstelenítő szerek:

LIDOCAIN 2% - ADRENALIN 0,001% injekció: A fogászati érzéstelenítéskor alkalmazott leggyakoribb anyag. Hatóanyag összetétele: 20 mg lidocain-hidroklorid és 0,01 mg adrenalin 1 ml injekcióban. A készítmény helyi fogászati érzéstelenítésre alkalmas.

ULTRACAIN D S Forte injekció: Az ultracain, fogászati kezeléseket megelőző helyi érzéstelenítésre szolgál. Ide tartoznak azok a nyálkahártya- és a csontsebészeti beavatkozások is, amelyekhez erősebb vértelenség szükséges. Hatóanyag: 0,024 mg epinefrin-hidroklorid és 80,0 mg artikain-hidroklorid 2 ml-es ampullánként.

MARCAIN injekció: Hatóanyag: 20,0 mg bupivacainium chloratum, anhydricum ampullánként. A Marcain hatása azon alapszik, hogy megakadályozza a beérzéstelenített területen a fájdalom-, a hideg- vagy a meleg- idegvégződések inger továbbítását az agy felé.

DICYNONE injekció: Hatóanyag: 250,0 mg etamszilát 2 ml-es ampullánként. Fogászati kezelések során, vérzések kezelésére alkalmas vérzéscsillapító hatású szer.

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben személyre szabottan választja a fogorvos a fogászati érzéstelenítő szereket.

A fájdalommentes érzéstelenítésről páciens véleményeket hallhat és olvashat
a www.fajdalommentes-fogaszati-erzestelenites.hu/videok,
a www.fehergyongy.hu/videok,