Fogas kérdések: Modern fájdalommentes érzéstelenítés

Gondolta volna, hogy már az érzéstelenítő injekció beadása is lehet fájdalommentes?

Modern fájdalommentes érzéstelenítés

A mai modern érzéstelenítési eljárások a fogorvosi beavatkozásokat teljesen fájdalommentessé teszik. Nem csak a fogászati ellátás, de az injekció beadása is fájdalommentes nálunk.

A betegek azt sem veszik észre, hogy már megkapták az injekciót. Az érzéstelenítés célja, hogy kiküszöbölje a fájdalomérzést.

A helyi érzéstelenítés következtében a páciens semmi kellemetlenséget nem érez a fogászati beavatkozás alatt. Felső fogak esetén, ún. terminális módszerrel csak a kezelendő fogakhoz juttatunk érzéstelenítő oldatot. Ezt a technikát az alsó állcsonton az anatómiai viszonyok miatt (tömöttebb csontszerkezet) nem tudjuk kivitelezni. Az alsó fogak érzéstelenítésére használt leggyakoribb módszer a vezetéses érzéstelenítés. Ennek során az érzéstelenítő oldatot az alsó fogak ellátását biztosító ideg közvetlen közelében juttatjuk, aminek hatására az adott oldalon elzsibbadnak a fogak.

Rendelőnkben Ultracain DS Forte és 2%-os Lidocain készítményeket használunk helyi érzéstelenítés céljára.

Fontos, hogy a páciens egyen a fogászati kezelés előtt, ugyanis a kezelést követően, míg tart a zsibbadás, nem ajánlott az evés. Nálunk nyugodt lehet! Igyekszünk a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozni Önnek, ezért már az injekció beszúrási helyét is elérzéstelenítjük. Számunkra a legfontosabb, hogy Önt fájdalommentes kezelésben részesítsük!

Ha Ön semmiről sem akar tudni, és semmire sem akar emlékezni, akkor lehetősége van rendelőnkben, altatásban végzett kezelésekre is.

További információkért keresse fel rendelőnket.

Visszalépés a fogas kérdésekhez