Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés ára

Gyulladt fogat is el tudunk érzésteleníteni a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben! Ön az injekció beadását sem érzi, és a zsibbadás nálunk biztos! Ön nem érez semmit a fogászati kezelésből, mert az adott területet teljes biztonsággal elérzéstelenítjük.

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés ára

Páciens vélemény: “Mindig is rettegtem a számba adott injekciótól. DE! egy barátom mondta, hogy ő a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőbe jár már régóta, és még ilyet nem tapasztalt, nem is érzi az injekció beadását. Kicsit szkeptikusan fogadtam, de igaza volt! Szuper hely”. Gazdikné

Fájdalommentes kezelések fogászati érzéstelenítő segítségével

A fogászati érzéstelenítő szerek és módszerek fejlődése az egyik legnagyobb előnyt biztosítja a fogászatot kerülni próbálók és a rendszeres ellátást biztosítani akaró fogorvosok csatájában. 2020-ban már olyan lehetőségek állnak rendelkezésre, amik a legjobban rettegő betegek számára is biztosítják a komfortos fogászati kezelést.

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés ára

Nagyon sok beteg retteg az orvosi vagy jelen esetben fogorvosi ellátástól, azonban mint minden fogorvosnak fontos, hogy betegei a kezelés ideje alatt komfortosan érezzék magukat. A betegek részére több fogászati lehetőség áll fenn annak érdekében, hogy a fogászati kezelés fájdalommentes legyen, ennek ellenére nagyon sokan félnek továbbra is a kezelésektől. Helyi érzéstelenítés a fogorvosok a fogászati kezelések során 80%-ban alkalmaznak, bár elsősorban a fogpótlások és a fogmegtartó kezelések alatt.

Kezdetben gyakorlatilag olyan szereket használtak érzéstelenítésre, amelyek függőséget okoztak. Az új fogászati érzéstelenítő kifejlesztésekor felfedezték a lidokain hatásait, amely sokkal jobban szívódik fel, valamint allergiamentes szintetikus összetevői vannak. Továbbá sokkal tovább tart a hatása. Napjainkban is ezt az érzéstelenítőt használják, amely körülbelül 15 perc alatt hat, és akár 23 órán keresztül is tart.

Manapság egyre több igény merül fel a fájdalommentes fogászati kezelésekre, így olyan fogászati érzéstelenítők kifejlesztése vált aktuálissá, amely használata során nem érzékel semmit a beteg, valamint gyorsan hat.

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés ára

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi figyelünk!