fogtömés altatásos fogászaton garanciával

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

Nálunk nem érzi a tűszúrást, nem fáj az érzéstelenítés!

Pácienseink véleménye fogászatunkról:

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Budapesten a XIV. kerületben várja pácienseit! Célunk, hogy a fogászati kezelések fájdalommentesek legyenek. Magánrendelőnkben megbízható, hosszú távú megoldásokat kínálunk, az esztétikai fogászat legmodernebb technikai hátterével.

Miért a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt válasszam?

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

Rendelőnkben az érzéstelenítő beadását többféle módszerrel tesszük kíméltessé!

Érzéstelenítő szerek fajtái

Miért a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt válasszam?

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő vezetője Dr. Győrfi Adrienne egyetemi docens a “Professzionális fogfehérítés” című könyv szerzője, magánpraxisa mellett oktat, tantermi előadásokat tart a Semmelweis Egyetemen, többek között a megfelelő fájdalomennetes érzéstelenítés helyes kivitelezéséről is. Dr. Győrfi Adrienne olyan modern, nemzetközi színvonalú fogászati magánrendelőt alakított ki, ahol a legmodernebb fájdalommentesérzéstelenítési és fogászati eljárásokat alkalmazzák.

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő számos Egészségpénztárral és MediCredit fogászati hitel szolgáltatóval is kapcsolatban áll. Dr. Győrfi Adrienne honlapjain minden héten hasznos cikkeket publikál fogas kérdések címmel és fogászati értelmező szótárt vezet, hogy ezzel is segítséget nyújtson a leendő és meglévő pácienseinek.

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

A fogorvostól való félelem régi rossz emlékekhez társuló, a mai korszerű ellátás mellett már indokolatlan érzés. Korunk fogászati eljárásai rendkívül kíméletesek, így ma már nem kell tartani a fogászati beavatkozásoktól. Ugyanakkor a fájdalomküszöb mindenkinél más és más, és vannak, akik jobban félnek az érzéstelenítéstől, mint magától a fogászati beavatkozástól. Napjainkban bővül, és egyre tökéletesedik a fogászat technikája, az eljárások minden lépése elvégezhető fájdalom nélkül is. A betegnek semmilyen kezelés alatt nem szabad fájdalmat éreznie, és ezt a mai technikai felkészültség messzemenően szolgálja. A kezelések kellemesebbé tételére a beavatkozások alatt egy speciális DVD szemüvegen keresztül filmeket vetítünk. A páciens is hozhat magával kedvenc néznivalót.

Rendelőnkben az érzéstelenítő beadását többféle módszerrel tesszük kíméletessé!

Egyik lehetőségként az érzéstelenítő oldatot egy speciális készülék segítségével teljesen fájdalommentesenjuttatjuk az érzéstelenítendő területre.

Másik módszerünk, hogy az érzéstelenítőt extra vékony és rövid tűvel adagoljuk. Ennél a módszernél elmarad a tűszúrás fájdalma és a feszítő érzés. A teljes érzéstelenség minden kellemetlen érzés nélkül, szinte észrevétlenül alakul ki.

Az injekció beszúrása előtt egy speciális zselés anyaggal érzéstelenítjük a nyálkahártyát, aminek következtében az érzéstelenítendő terület már az érzéstelenítő beadása előtt elzsibbad.

Érzéstelenítő szerek fajtái

Rendelőnkben többféle érzéstelenítő szerrel dolgozunk, az érzéstelenítő anyag kiválasztása az adott esettől függ. Ha szükség van rá, a hagyományos Lidocain injekció helyett sokkal erősebb hatású érzéstelenítő szert, Ultracaint alkalmazunk, így biztos, hogy még a legérzékenyebb, gyulladt területeken is tökéletes fájdalommentességet érünk el.

HA ELJÖN HOZZÁNK, MOST MÁR OTTHON HAGYHATJA A FÉLELMÉT!