Fájdalommentesen fogászati érzéstelenítés

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő 41 éve működik, és több ezer elégedett páciens igazolja, hogy rendelőnkben minden fogászati kezelés fájdalommentes.

Dr. Győrfi Adrienne fogszakorvos fájdalommentes fogászati kezeléseit megtapasztalhatja a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben. Beidegződött félelmeit bátran elfeledheti!

Egyre nagyobb teret hódít napjainkban a fájdalommentes fogászat, amelyet már az injekciós érzéstelenítés előtt is segítünk egy helyi érzéstelenítő zselével.

Barátságos rendelő, naprakész fogorvosi kezelések Zugló központjában. Megbízható fogorvos és kedves asszisztensnők várják, egy jól felszerelt rendelőben.

Fájdalommentesen fogászati érzéstelenítés

A rendelőnk szakembereinek a legfőbb célja, hogy nálunk minden fájdalommentes legyen, még a fogászati érzéstelenítő beadása is.

Ezért teljesen más, új módszerrel, más tűvel adjuk be a fogászati injekciót, így Ön nem érez semmit ebből! Nincsen fájdalom, nincsen feszítő érzés!

Fájdalommentesen fogászati érzéstelenítés

Szeretné megkímélni magát a fájdalomtól és a fogászati kezelésekkel járó kellemetlenségektől?

Vegye igénybe extra érzéstelenítési szolgáltatásainkat! Mostantól nem kell félnie, mert nálunk semmit nem érez, semmi sem fáj!

Páciens vélemény: “Csak pozitív tapasztalatom van. A doktornő kedvességének, nyugalmának precizitásának köszönhetően nincs bennem a fogászattal kapcsolatban szokásos szorongás. Már szeretek ide járni, többet nem félek a fogorvostól, a fogászattól.”

Olyan korszerű eszközök állnak a rendelkezésünkre, hogy a kezelés egyáltalán nem lesz kellemetlen. Az érzéstelenítő beadása előtt egy speciális zselét használunk, úgyhogy még azt sem fogja érezni.

A helyi érzéstelenítést modernebb articain hatóanyag tartalmú Ultracain Forte nevű gyógyszerrel végezzük. Ennek nagy előnye, hogy gyorsabban hat, nagyon erős a fájdalomcsillapító hatása, ezért szeretni fogja.

Semmit sem fog érezni!

Biztonságosan használható kismamáknál, szív- és érrendszeri betegségben szenvedőknél, cukorbetegeknél is. Nem kell aggódnia, mert minden kezelést előre részletesen megbeszélünk és a kezelés közben is lépésről-lépésre elmagyarázzuk, hogy mit fogunk csinálni.

Fájdalommentesen fogászati érzéstelenítés

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. Nálunk, ha akarja átalussza a fogászati kezelését! Minden fájdalommentes! Próbálja ki Ön is!