Foghúzás fájdalommentes injekcióval

Gyulladt fogat is el tudunk érzésteleníteni a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben! Ön az injekció beadását sem érzi, és a zsibbadás nálunk biztos! Ön nem érez semmit a fogászati kezelésből, mert az adott területet teljes biztonsággal elérzéstelenítjük.

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés lépései

Páciens vélemény: “Mindig is rettegtem a számba adott injekciótól. DE! egy barátom mondta, hogy ő a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőbe jár már régóta, és még ilyet nem tapasztalt, nem is érzi az injekció beadását. Kicsit szkeptikusan fogadtam, de igaza volt! Szuper hely a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő! Semmit sem éreztem! Hihetetlen! A doktornő egy csoda!” Kék Béla

Foghúzás fájdalommentes injekcióval

Manapság egyre több igény merül fel a fájdalommentes fogászati kezelésekre, így olyan fogászati érzéstelenítők kifejlesztése vált aktuálissá, amely használata során nem érzékel semmit a beteg, valamint gyorsan hat.

Nagyon sok beteg retteg az orvosi vagy jelen esetben fogorvosi ellátástól, azonban mint minden fogorvosnak fontos, hogy betegei a kezelés ideje alatt komfortosan érezzék magukat. A betegek részére több fogászati lehetőség áll fenn annak érdekében, hogy a fogászati kezelés fájdalommentes legyen, ennek ellenére nagyon sokan félnek továbbra is a kezelésektől. Helyi érzéstelenítés a fogorvosok a fogászati kezelések során 80%-ban alkalmaznak, bár elsősorban a fogpótlások és a fogmegtartó kezelések alatt.

Természetesen a fájdalom teljes megszüntetése a fő cél! De van más pozitív hatása is a fogászati érzéstelenítőknek. Csökkentik a nyáltermelést, ami miatt könnyebb a kezelést lefolytatni. Csökkenti a véráramlást a beavatkozás területén . Illetve a páciens megnyugszik, aminek köszönhetően könnyebb rávenni a kooperációra a fogorvossal.

Foghúzás fájdalommentes injekcióval

A fogászati érzéstelenítő szerek és módszerek fejlődése az egyik legnagyobb előnyt biztosítja a fogászatot kerülni próbálók és a rendszeres ellátást biztosítani akaró fogorvosok csatájában. 2022-ben már olyan lehetőségek állnak rendelkezésre, amik a legjobban rettegő betegek számára is biztosítják a komfortos fogászati kezelést.