Szuper fogászati érzéstelenítés

Szuper fogászati érzéstelenítés!!

Nagyon sok új páciens jön hozzám azzal, hogy őt nem lehet elérzésteleníteni. “Neki még sohasem tudta elérzésteleníteni a fogorvos a fogát.” Ilyenkor mindig csodálkozom! Mert én nekem ez sohasem okozott gondot. Mindig el tudom érzésteleníteni a fogakat, még akkor is, ha gyulladt a fog.

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben, mi mindenre figyelünk.

Szuper fogászati érzéstelenítés!!

Az injekció beadása egyáltalán nem fáj, mert nagyon vékony és rövid tűvel adjuk. Előtte egy zselével vagy spray-vel elérzéstelenítjük azt a területet, ahova az injekció beadása történik. Kisgyermekek is mosolyognak!

Szuper fogászati érzéstelenítés!!

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben biztosítjuk a lehetőséget, hogy Ön altatásban is kérheti a fogászati beavatkozásokat.

Az altatásos fogászatot elsőként kezdtük Magyarországon! Emiatt nagy rutinnal végezzük az altatásos fogászati kezeléseket.

Ez alatt az idő alatt nagyon sok fogászati kezelést el tudunk végezni.

Nekünk a legfontosabb, hogy Ön jól érezze magát nálunk! Célunk, hogy szeressen visszajönni hozzánk!

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő fogorvosának legfőbb célja, hogy minden kezelés fájdalommentes legyen!

Szuper fogászati érzéstelenítés!!

Szeretné megkímélni magát a fájdalomtól és a fogászati kezelésekkel járó kellemetlenségektől? Próbálja ki érzéstelenítési eljárásainkat, mostantól nem kell félnie!

Nálunk elzsibbad a foga!

Olyan korszerű eszközök és érzéstelenítés áll a rendelkezésünkre, hogy a kezelés egyáltalán nem lesz kellemetlen. Az érzéstelenítő beadása előtt egy speciális zselét használunk, úgyhogy még azt sem fogja érezni.
A helyi érzéstelenítést egy nagyon modern articain hatóanyag tartalmú Ultracain Forte nevű gyógyszerrel végezzük. Ennek nagy előnye, hogy gyorsabban hat, és nagyon erős a fájdalomcsillapító hatása van. Nagyon jó a hatóideje is. Hosszabb fogászati kezelés is elvégezhető, és Ön nem érez semmit a kezelésből.

A gyulladt fogakat is el tudjuk érzésteleníteni. Önnek nem kell többet szenvednie már. Sem a fogfúrás, sem a foghúzás sem a gyökérkezelés közben nincs fájdalom, nincs kellemetlenség sem.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Várjuk az Ön hívását is !