Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés!!

Mint fogorvos tudom, hogy a betegek zöme határozottan fél a fogorvosi kezelésektől. Már maga az érzéstelenítés is ijesztő nekik, hiszen a fecskendő, de kiváltképp a tű önmagában is félelmet kelt.

DE nálunk, nem fáj az injekció beadása!

Alkalmazzuk az Egyesült Államokban gyártott Vibraject nevű eszközt, amely a “kapu teória” elmélete alapján működve blokkolja számos, de többek közt a köztudottan is ismert fájdalmas palatinális, illetve intraligamentális tűszúrás okozta fájdalom érzetet, mi több a fecskendezés során jelentkező kellemetlen feszítő érzés is az esetek döntő többségében elmarad. Sokkal vékonyabb tűt alkalmazunk!!

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés!!

Ha eljön hozzánk, megbizonyosodhat arról, hogy be tudom úgyis adni a fogászati érzéstelenítőt, hogy Ön abból semmit sem érez.

Számos nemzetközi és hazai referenciával állunk szíves rendelkezésére!

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés!!

A Dental Economics szerkesztője, dr. Joe Blaes a „Pearls for your practice” című cikkében írt a DentalVibe Injekció Komfort Rendszer előnyeiről:  „A legjobb élmény, amelyet egy fogorvosi rendelő a betegének adhat, az a fájdalommentesség. Ha fájdalommentes rendelőd van, sokkal több ajánlást fogsz kapni a betegeidtől, mint bármilyen más marketingeszköz bevetésével. A DentalVibe szinkronizált perkusszív vibrációja ideális módszert biztosít az érzéstelenítőinjekciók beadásához a szájon belül bárhol, diszkomfortérzés nélkül. A DentalVibe vezeték nélküli, hordozható, és anyagilag is könnyedén megengedhető minden rendelő számára.”

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés!!

A fogorvosok általában a technikai készségekre koncentrálnak, és nem figyelnek kellően a pácienseinkre, akik többnyire rendkívül félnek a fájdalomtól. Sokan ezért nem mennek el fogorvoshoz. A Seattle-ben található fogászati félelmeket kutató „Dental Fears Research Clinic” felmérése szerint 40 millió amerikai odontofóbiája miatt nem keresi fel a fogorvosát. Ez igencsak elgondolkodtató annak a ténynek az ismeretében, hogy a rossz orális egészség és az általános egészségi állapot romlása között közvetlen kapcsolat áll fenn.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Nálunk fájdalommentes minden fogászati kezelés, még a fogászati érzéstelenítés beadása is!