Fájdalommentes fogászati zsibbasztás

Páciens vélemény: Én még soha sem kaptam ilyen finom szurit. Semmit sem éreztem, és a szuri előtt a Győrfi doktornő elzsibbasztotta egy zselével az inyemet. Tök jó volt, többet már nem fogok félni az injekciótól. Mert, nem fájt!!! utána sem éreztem semmit, mert nagyon jól elzsibbadtam.

Fájdalommentes fogászati zsibbasztás

Nagyon sok beteg retteg az orvosi vagy jelen esetben fogorvosi ellátástól, azonban mint minden fogorvosnak fontos, hogy betegei a kezelés ideje alatt komfortosan érezzék magukat. A betegek részére több fogászati lehetőség áll fenn annak érdekében, hogy a fogászati kezelés fájdalommentes legyen, ennek ellenére nagyon sokan félnek továbbra is a kezelésektől. Helyi érzéstelenítés a fogorvosok a fogászati kezelések során 80%-ban alkalmaznak, bár elsősorban a fogpótlások és a fogmegtartó kezelések alatt.

Manapság egyre több igény merül fel a fájdalommentes fogászati kezelésekre, így olyan fogászati érzéstelenítők kifejlesztése vált aktuálissá, amely használata során nem érzékel semmit a beteg, valamint gyorsan hat.

Érdemes a fogászati kezelések előtt enni, inni, ugyanis az érzéstelenítő a kezelés után is több óráig hat, és amíg tart az érzéstelenítő hatása, nem szabad inni, sem enni.

Fájdalommentes fogászati zsibbasztás

Vannak olyan szájsebészeti beavatkozások (mint például a bölcsességfog eltávolítása, csontpótlás, vagy fogászati implantátum behelyezése), amely során indokolt esetében kérheti a beteg az altatásos érzéstelenítést. Az altatást egy szakképzett aneszteziológus végzi, amely során intravénásan beadja az injekciót, és folyamatos megfigyelés alatt tartja a beteget.

Fájdalommentes fogászati zsibbasztás

Dr. Győrfi Adrienne fogszakorvos fájdalommentes fogászati kezeléseit megtapasztalhatja a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben. Beidegződött félelmeit bátran elfeledheti!

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő 37 éve működik, és több ezer elégedett páciens igazolja, hogy rendelőnkben minden fogászati kezelés fájdalommentes.

Egyre nagyobb teret hódít napjainkban a fájdalommentes fogászat, amelyet már az injekciós érzéstelenítés előtt is segítünk egy helyi érzéstelenítő zselével.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. Hívjon!