Szuper fogászati érzéstelenítés

Ha eljön hozzánk, megbizonyosodhat arról, hogy be tudom úgyis adni a fogászati érzéstelenítőt, hogy Ön abból semmit sem érez. Számos nemzetközi és hazai referenciával állunk szíves rendelkezésére!

Sem a felnőttek, sem a gyermekek nem éreznek semmit a fogászati injekció beadásából.

Szuper fogászati érzéstelenítés

Mint fogorvos tudom, hogy a betegek zöme határozottan fél a fogorvosi kezelésektől. Már maga az érzéstelenítés is ijesztő nekik, hiszen a fecskendő, de kiváltképp a tű önmagában is félelmet kelt.

DE nálunk, nem fáj az injekció beadása!

Alkalmazzuk az Egyesült Államokban gyártott Vibraject nevű eszközt, amely a “kapu teória” elmélete alapján működve blokkolja számos, de többek közt a köztudottan is ismert fájdalmas palatinális, illetve intraligamentális tűszúrás okozta fájdalom érzetet, mi több a fecskendezés során jelentkező kellemetlen feszítő érzés is az esetek döntő többségében elmarad. Sokkal vékonyabb tűt alkalmazunk!!

Szuper fogászati érzéstelenítés

Nálunk nem fáj a fogászati érzéstelenítés!

Ezen rendelők egyike, a mind az ellátás színvonalában, mind a munkatársak szakmai hozzáértésében, mind pedig a betegek iránti elkötelezettség és empátia tekintetében kiemelkedő Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő. E rendelő, nem csak az imént említett paraméterei miatt tűnik ki a többi intézmény közül. Hanem azért is, mert itt kivétel nélkül, minden eljárást fájdalommentesen végeznek. Legyen szó érzéstelenítésről, fogfehérítésről, fogtömésről, avagy bármilyen, altatásban végzett fogászati kezelésről. Elsőre eme kijelentés talán hihetetlennek tűnhet, mégis igaz, ugyanis a Fehérgyöngy Magánrendelő és annak vezető fogorvosának, Dr. Győrfi Adriennenek szótárában a „lehetetlen” szó ismeretlen.

Szuper fogászati érzéstelenítés

A rendelő vezetője, Dr. Győrfi Adrienne kandidátus és egyetemi docens, aki egy olyan nemzetközi színvonalú fogászati rendelőt alakított ki, ahol a ma ismert legkorszerűbb módszereket és a legújabb eljárásokat alkalmazzák. A Fehérgyöngy csapatának irányelvei közé olyan momentumok sorolhatóak, mint a magas színvonalú, teljesen fájdalommentes fogászati beavatkozások elvégzése.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Várjuk Önt is szeretettel, hívjon minket! Nem fog csalódni!