Fogászati tűfóbia

Egy teljesen új módszerrel végezzük a fogászati érzéstelenítést. Ennél a módszernél nincsen fájdalom, nincsen feszítő érzés! Ön a tűszúrást sem érzi.  Észre sem veszi, hogy már beadtam az érzéstelenítőt. Egészen pici kisgyerek pácienseim is azt mondják, hogy nem éreztek semmit az injekció beadásából. Erről videókat is megtekinthet a weblapunkon, a “Rólunk mondják videón” menüpont alatt. Gyulladt fogat is el lehet ily módon érzésteleníteni, és Ön teljesen fájdalommentesen éli meg a fogászati kezelését.Mind az injekció beadása, mind a fogászati kezelés nálunk abszolút fájdalommentes! Próbálja ki!

fehergyongy.hu

fajdalommentes-fogaszati-erzestelenites. hu

Fogászati tűfóbia

Manapság egyre több igény merül fel a fájdalommentes fogászati kezelésekre, így olyan fogászati érzéstelenítők kifejlesztése vált aktuálissá, amely használata során nem érzékel semmit a beteg, valamint gyorsan hat.

Fogászati tűfóbia

Gyulladt fogat is el tudunk érzésteleníteni a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben! Ön az injekció beadását sem érzi, és a zsibbadás nálunk biztos! Ezek után Ön nem érez semmit a fogászati kezelésből, mert az adott területet teljes biztonsággal elérzéstelenítjük. Minden fogat el lehet érzésteleníteni!!!

Természetesen a fájdalom teljes megszüntetése a fő cél! De van pár egyéb pozitív hatása is a fogászati érzéstelenítőknek. Csökkentik a nyáltermelést, ami miatt könnyebb a kezelést lefolytatni. Csökkenti a véráramlást a beavatkozás területén . Illetve a páciens megnyugszik, aminek köszönhetően könnyebb rávenni a kooperációra a fogorvossal.

Milyen fajtái vannak az fogászati érzéstelenítésnek?

A túlságosan kényes beavatkozások esetén (főleg a szájsebészetben) szükség lehet altatásos kezelésre. Azonban az esetek döntő többségében elegendő a helyi érzéstelenítés. Itt a beavatkozás közvetlen közelében található idegrendszeri területet szükséges eltompítani – avagy teljes egészében kiiktatni – a kezelés idejére.

Fogászati tűfóbia

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Várjuk Önt is a rendelőnkben! Nem csalódik!