Nálunk nem fáj a fogászati érzéstelenítés!

Egy korábbi cikkünkben már írtunk arról, hogy egy fogorvosi látogatás nem feltétlenül kell, hogy egyet jelentsen a fogorvostól, az eljárástól és a fájdalomtól való félelemmel. Már csak azért sem, mert a tudomány és a technika forradalmának évszázadában akár már az egész beavatkozás is fájdalommentes lehet!

Nálunk nem fáj a fogászati érzéstelenítés!

Sokak tudatában még most is aktívan él az a lidérces „élmény”, amikor egy fájó fog miatt, fogorvoshoz kényszerülnek menni. Ahol, legyen szó tömésről vagy foghúzásról, már az érzéstelenítő injekció beadása is fájdalommal vagy egyéb kellemetlenséggel jár. A fogorvostudomány fejlődésének köszönhetően, azonban sorra jelennek meg az olyan szakmai lehetőségek a rendelőkben, melyek a színvonalas ellátás mellett a páciensek fájdalommentességgel kapcsolatos igényeire is fókuszálnak.

Nálunk nem fáj a fogászati érzéstelenítés!

Ezen rendelők egyike, a mind az ellátás színvonalában, mind a munkatársak szakmai hozzáértésében, mind pedig a betegek iránti elkötelezettség és empátia tekintetében kiemelkedő Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő. E rendelő, nem csak az imént említett paraméterei miatt tűnik ki a többi intézmény közül. Hanem azért is, mert itt kivétel nélkül, minden eljárást fájdalommentesen végeznek. Legyen szó érzéstelenítésről, fogfehérítésről, fogtömésről, avagy bármilyen, altatásban végzett fogászati kezelésről. Elsőre eme kijelentés talán hihetetlennek tűnhet, mégis igaz, ugyanis a Fehérgyöngy Magánrendelő és annak vezető fogorvosának, Dr. Győrfi Adriennenek szótárában a „lehetetlen” szó ismeretlen.

Nálunk nem fáj a fogászati kezelés!

A rendelő vezetője, Dr. Győrfi Adrienne kandidátus és egyetemi docens, aki egy olyan nemzetközi színvonalú fogászati rendelőt alakított ki, ahol a ma ismert legkorszerűbb módszereket és a legújabb eljárásokat alkalmazzák. A Fehérgyöngy csapatának irányelvei közé olyan momentumok sorolhatóak, mint a magas színvonalú, teljesen fájdalommentes fogászati beavatkozások elvégzése az esztétikai fogászat legmodernebb technikai hátterével felvértezve, valamint az, hogy a dolgozók szakmailag teljesen elkötelezettek munkájuk iránt.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. Hívjon!
Telefonszám:06-20/243-41-75