Sürgősségi fogászat, érzéstelenítés

Előfordulhat, hogy jobban félünk az injekciótól, mint magától a fogászati kezeléstől. A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben nagyon pici, rövid és vékony tűvel végezzük a fogászati érzéstelenítést. SŐT! Mielőtt beadjuk a fogászati injekciót, elérzéstelenítjük a kívánt területet. Így, Ön semmit sem érez az injekció beadásából!

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben biztosítjuk a lehetőséget, hogy Ön altatásban is kérheti a fogászati beavatkozásokat.

Az altatásos fogászatot elsőként kezdtük Magyarországon! Emiatt nagy rutinnal végezzük az altatásos fogászati kezeléseket.

A fogászati kezelés előkészítő művelete a fogászati érzéstelenítés. Célja a kezelt terület fájdalommentessé tétele a fogászati beavatkozás idejére. A fogászati érzéstelenítés után a területen lehet érezni a tapintást, nyomást, csak a fájdalmat nem.

Sürgősségi fogászat, érzéstelenítés

A fogászati injekcióban lévő érzéstelenítő hatóanyag nagyon sokféle lehet, ezek közül a leggyakoribb a lidocainos érzéstelenítő, mely helyi és regionális érzéstelenítésre szolgál. Tudni kell róla, hogy nem minden esetben alkalmazható, például állapotosoknak az első 3 hónapban különösen nem ajánlott, ugyanis a lidocain átjut a méhlepényen. Ezen felül gyulladt és fertőzött területekre sem ajánlott a használata, mert csökken a hatásfok. Megoldás lehet, hogy ebből az oldatból többet juttatunk a kezelendő területre. Ha pedig esetleg érzékenyek vagyunk a lidocainra, azt feltétlenül jelezzük a fogorvosnak!
További érzéstelenítők az Ultracain D S Forte injekció, amely állapotosok számára is használható, valamint a Mercain, amely blokkolja az idegvégződéseket.

Sürgősségi fogászat, érzéstelenítés

A fogorvosunk egy nagyon pici, vékony injekciós tű segítségével juttatja be a hatóanyagot a kívánt területre. Ez a beavatkozás egyáltalán nem fájdalmas. Az injekció beadása előtt már elzsibbasztjuk azt a területet, ahova beadjuk a fogászati érzéstelenítőt. Az érzéstelenítést körülbelül 15 perccel a beavatkozás előtt végezzük el, körülbelül ennyi idő kell, hogy hasson a hatóanyag.
Ha esetleg nagyobb beavatkozás fog történni, dönthetünk az altatás mellett is, akkor már biztosak lehetünk benne, hogy tényleg nem fogunk érezni semmit.

Sürgősségi fogászat, érzéstelenítés

Telefonszám: 06-20/243-41-75. Várjuk Önt is!