1. Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

1.Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

A rendelő vezetője, Dr. Győrfi Adrienne kandidátus és egyetemi docens, aki egy olyan nemzetközi színvonalú fogászati rendelőt alakított ki, ahol a ma ismert legkorszerűbb módszereket és a legújabb eljárásokat alkalmazzák. A Fehérgyöngy csapatának irányelvei közé olyan momentumok sorolhatóak, mint a magas színvonalú, teljesen fájdalommentes fogászati beavatkozások elvégzése.

Ha eljön hozzánk, megbizonyosodhat arról, hogy be tudom úgyis adni a fogászati érzéstelenítőt, hogy Ön abból semmit sem érez. Számos nemzetközi és hazai referenciával állunk szíves rendelkezésére!

A túlságosan kényes beavatkozások esetén (főleg a szájsebészetben) szükség lehet altatásos kezelésre. Azonban az esetek döntő többségében elegendő a helyi érzéstelenítés. Itt a beavatkozás közvetlen közelében található idegrendszeri területet szükséges eltompítani – avagy teljes egészében kiiktatni – a kezelés idejére.

A fogászati érzéstelenítő szerek és módszerek fejlődése az egyik legnagyobb előnyt biztosítja a fogászatot kerülni próbálók és a rendszeres ellátást biztosítani akaró fogorvosok csatájában. 2020-ban már olyan lehetőségek állnak rendelkezésre, amik a legjobban rettegő betegek számára is biztosítják a komfortos fogászati kezelést.

1.Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

Be lehet úgy is adni a fogászati injekciót, hogy Ön semmit sem érez belőle! Ha nem hiszi, akkor próbálja ki a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben! Biztos, hogy nem érez semmit! Más tűvel, és más módon végezzük a fogászati érzéstelenítést. Nem kell, hogy fájjon! Higgye el!

1.Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

Dr. Győrfi Adrienne fogszakorvos fájdalommentes fogászati kezeléseit megtapasztalhatja a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben. Beidegződött félelmeit bátran elfeledheti!

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő 37 éve működik, és több ezer elégedett páciens igazolja, hogy rendelőnkben minden fogászati kezelés fájdalommentes.

Egyre nagyobb teret hódít napjainkban a fájdalommentes fogászat, amelyet már az injekciós érzéstelenítés előtt is segítünk egy helyi érzéstelenítő zselével.

Barátságos rendelő, naprakész fogorvosi kezelések Zugló központjában. Megbízható fogorvos és kedves asszisztensnők várják, egy jól felszerelt rendelőben.

1.Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

Minden fájdalommentes! Nem érzi az injekció beadását, és utána sem érez semmit! Hívjon minket! Várjuk Önt!