Minőségi fogászati érzéstelenítés

Be lehet úgy is adni a fogászati injekciót, hogy Ön semmit sem érez belőle! Ha nem hiszi, akkor próbálja ki a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben! Biztos, hogy nem érez semmit! Más tűvel, és más módon végezzük a fogászati érzéstelenítést. Nem kell, hogy fájjon! Higgye el!

Minőségi fogászati érzéstelenítés

Közismert tény, hogy a fogászati betegek zöme határozottan fél a fogorvosi kezelésektől. Már maga az érzéstelenítés is ijesztő, hiszen a fecskendő, de kiváltképp a tű önmagában is félelmet kelt.

Ezen segíti át a betegeket és pacientúrájában gerjeszt szélesebb körű népszerűséget és elismertséget az Egyesült Államokban gyártott Vibraject nevű eszköz, mely a “kapu teória” elmélete alapján működve blokkolja számos, de többek közt a köztudottan is ismert fájdalmas palatinális, illetve intraligamentális tűszúrás okozta fájdalom érzetet, mi több a fecskendezés során jelentkező kellemetlen feszítő érzés is az esetek döntő többségében elmarad. Nincs feszítés, így nincs fájdalom sem.

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

Kettő az egyben: a Vibraject másodlagos funkciója az endodontiai öblítés során jelentkező azon pozitív hatás, melynek köszönhetően a nagyfrekvenciás vibráció során fellépő finom permet szerű kifecskendezésnek köszönhetően tökéletesen átmosható a gyökércsatorna, azaz könnyedén és tökéletesen lemosható, hatékonyan tisztítható annak belső fala.

Számos nemzetközi és hazai referenciával állunk szíves rendelkezésére!

Minőségi fogászati érzéstelenítés

A rendelő vezetője, Dr. Győrfi Adrienne kandidátus és egyetemi docens, aki egy olyan nemzetközi színvonalú fogászati rendelőt alakított ki, ahol a ma ismert legkorszerűbb módszereket és a legújabb eljárásokat alkalmazzák. A Fehérgyöngy csapatának irányelvei közé olyan momentumok sorolhatóak, mint a magas színvonalú, teljesen fájdalommentes fogászati beavatkozások elvégzése.

Ha eljön hozzánk, megbizonyosodhat arról, hogy be tudom úgyis adni a fogászati érzéstelenítőt, hogy Ön abból semmit sem érez. Számos nemzetközi és hazai referenciával állunk szíves rendelkezésére!

Sem a felnőttek, sem a gyermekek nem éreznek semmit a fogászati injekció beadásából.